Berpantang Dengan Shaklee, Ini Pengalaman Saya

Assalamu'alaikum..hai

Saya nak berkongsi testimoni saya dengan vivix.
Selain mengambil set berpantang shaklee, saya juga ambil vivix sebab kali ni saya bersalin czer.
Saya ambil hari ke-2, alhamdulillah boleh bangun berjalan dan ke tandas tanpa bantuan. Rasa sakit, ngilu hari pertama dah berkurangan.



Hari ke-5 dah rasa sihat tak macam tengah berpantang, masa jururawat desa datang untuk check up, dia cakap luka cantik, nampak segar je. Jumpa doktor untuk follow up pun cakap luka cantik.
Alhamdulillah, dengan vivix asbab luka cepat sembuh. Buat pengetahuan semua saya tidak mengambil ubat yang dibekalkan oleh pihak hospital, saya hanya makan vitamin shaklee.




Sejujurnya jika ada yang masih tercari-cari nak makan apa masa berpantang nanti, saya sangat sarankan set berpantang shaklee. Anda pasti tidak menyesal.



Nak cuba set berpantang atau produk Shaklee yang lain?
Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya

iedanoor

SMS / WhatsApp : 012-392-3099
@
http://www.wasap.my/60123923099

Facebook : Syahida Noor

FB Fanpage : Nota Vitamin

IG : iedanoor_mynotavita

Pengedar Shaklee Puncak Jalil - Bandar Kinrara - Sri Petaling
Bandar Jengka - Jerantut
dan seluruh Malaysia


Happy Sharing Happy Reading.



Disclaimer : Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Produk-produk ini adalah makan tambahan yang membantu melengkapkan nutrisi yang diperlukan oleh badan juga membantu sistem badan berfungsi dengan lebih baik.



No comments:

Post a Comment