Jana Pendapatan Anda Sekarang!!!




picture credit to google

Assalamu'alaikum...hai

Memandangkan kos sara hidup kini semakin meningkat, dengan gaji bulanan bawah RM3,500 ianya diambil kira sebagai miskin bandar. Maka pendapatan sampingan diperlukan sama ada secara sambilan mahupun sepenuh masa untuk menampung keperluan harian.


Dahulu saya juga bekerja di pejabat makan gaji macam anda semua tetapi saya memilih untuk bekerja dari rumah secara online sambil menjaga anak-anak. Saya tidak perlu lagi menghadap kesesakan trafik, sampai lewat, berkejaran untuk hantar dan ambil anak di taska dan sebagainya.

Saya sangat sarankan terutamanya kepada golongan muda. Jika anda seorang pelajar universiti yang masih belajar, ambillah peluang ini untuk jana pendapatan walaupun secara sambilan kerana kehidupan sebagai mahasiswa juga mencabar disebabkan masih belum mempunyai pendapatan tetap, jadi anda perlu kreatif untuk menjana kewangan, tidak boleh mengharapkan pinjaman semata-mata.

Manakala bagi mereka yang sudah menghabiskan pengajian, belum tentu mudah untuk anda mendapatkan pekerjaan pada masa sekarang disebabkan keadaan ekonomi yang tidak menentu.

Apa yang saya buat? Sejujurnya saya menjalankan bisnes shaklee secara online dari rumah untuk membantu dalam menjana ekonomi keluarga. Bisnes shaklee adalah untuk semua tak kira siapa pun anda.

picture credit to google

Jom jana pendapatan anda bersama saya. InsyaAllah sama ada 2 angka 3 angka atau 6 angka, anda yang tentukan. Kerana bersama saya ada team yang hebat, saling bantu membantu, pelbagai informasi dan ilmu dikongsi dan macam-macam lagi. 
Tetapi dengan syarat.....anda mestilah boleh belajar dan diajar, serius, yakin dan tidak putus asa untuk menjana pendapatan dalam bisnes ini.

Anda cuma perlu menjadi ahli dengan hanya RM80 (Semenanjung Malaysia) dan RM90 (Sabah/Sarawak). Tidak perlu simpan stok dan penghantaran akan diuruskan oleh pihak Shaklee.

Seterusnya, setelah anda mendaftar dengan penaja cum upline cum ibu anda, anda akan dijemput ke group rahsia dimana lahirnya bakal-bakal jutawan. Kenapa group rahsia? Kerana ianya EKSLUSIF.

Jadi, apa tunggu lagi? Jangan lepaskan peluang yang ada kerana tak mungkin hadirnya berkali-kali.

Bagaimana untuk mendaftar?

1. Anda boleh mendaftar sendiri dengan pergi kemana-mana cawangan Shaklee berhampiran anda. Untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee anda memerlukan seorang penaja. Anda boleh menggunakan nama dan ID saya (Noor Syahida Noor Yahya SID :1234730) sebagai penaja.

2. Anda boleh menghubungi saya Syahida Noor di 012-392 3099 (sms/whatsapp), saya akan uruskan pendaftaran anda.

3.  Anda juga boleh mendaftar secara online di sini

http://www.shaklee.com.my/?joinnow=1234730



Sebarang pertanyaan dan kemusykilan boleh hubungi saya.



http://www.wasap.my/60123923099
https://www.facebook.com/iedanoor
https://www.facebook.com/notavitamin






Happy Sharing Happy Reading


No comments:

Post a Comment